″رایحه″
:))
این صدا رو شناختین؟این هاتف تو فیلم دلدادگانه،دیدن هاتف ارغوان رو از دست داد و خودشم نابود شد؟!خیلی از ماها هم داریم نابود میشیم و باز تظاهر به خوب بودن میکنیم که احیانا طرف مقابل نگران نشه،حتی وقتی رفته هم می ترسیم یه وقت یه جایی ناراحت بشه و عاملش ما باشیم..💔
الان تو ذهنم آهنگ من دلم پری رو می خواد پخش میشه و از جلو چشمم تک تک سکانس های زیر خاکی و قربون صدقه های فریبرز رد میشه.
″رایحه″
الان تو ذهنم آهنگ من دلم پری رو می خواد پخش میشه و از جلو چشمم تک تک سکانس های زیر خاکی و قربون صدقه
بیخوابی زده به سرت بخوابی درست میشه:))
2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یادش بخیر عمو رولی....چقدر من ساعت ها منتظر می موندم تا این کارتون شروع بشه...❤️🩹
آمار کانال بازم رفت بالا،سلام به تازه وارد ها و ممنون از کسایی که تا الان کنارمون موندن🍃👀
ولی ما اون زمان که "بچه مهندس" رو ساختن برای درک کردن جواد و فهمیدن احساساتش خیلی بچه بودیم...
Ehsan Khajeh Amiri @RozMusic.comEhsan Khajeh Amiri - Daste Khali.mp3
زمان:
حجم:
7.6M
🎵توی بیداری از من دوری اما؛تو رو هر شب توی رویام دارم...🎵