″رایحه″
حدود بیست روز دیگه همه دانش آموز ها این ساعت مدرسه هستن...💔😭
نه ما شیفتمون بعدازظهره😔😂
اصلا نمیتونم درک کنم ملت چجوری انقد با خواب ارتباط خوبی دارن،
من هر شب تا با خودم و کل آشناهام نجنگم و کار به کشت و کشتار نرسه خواب نمیاد نجاتم بده/
معلومه ک ناراحت شدم
معلومه ک وقتی جلوی من دربارهی بقیه رفیقات و عشق و حالتون با هم صحبت میکنی ناراحت میشم
شنیدن یه سری جمله ها از دوست دارم خیلی بهتره،
مثلا "چیشده بچم"
مثلا "من فقط با تو انقد صمیمیام"
مثلا "بیا بغلم ببینم چته بچه"
مثلا "گریه نکن منم گریم میگیره ها"
(:...
هدایت شده از تـــوییت𝗠𝗼𝗠
شوهر ریما رامین فر بودن خیلی سخته فکر کن تو خیابون داری با زنت راه میری یهو با دست نشونش میدن میگن عه زن نقی