″رایحه″
دیر شد ولی فدات
عاری همیشه همینه اگه زندگیتو جوری بنا کنی که جایی اون و دیگران اهمیت داشته باشن برات بعد در آخر خودت همیشه عقب میمونی از زندگی،تایم،پیشرفت و...😅💔
″رایحه″
عاری همیشه همینه اگه زندگیتو جوری بنا کنی که جایی اون و دیگران اهمیت داشته باشن برات بعد در آخر خودت
نفهمیدم ولی چون تو قبول داری قبوله:)
یه جوری عکس کسی که 190cm قدشه گذاشته و روش نوشته تایپم که حس کردم کم کم 175cm سانتی قد داره...
میشه کمتر منو ناراحت کنین؟
من مث بقیه نیسم
ن بلدم خودم خودمو خوشحال کنم
ن کسیو دارم خوشحالم کنه