امروز روز جهانی رفیق بود،رفیق ینی هم سنگر،ینی پناه امن،ینی شونه ای برای گریه هات،آغوشی برای دلتنگیات،رفیق مقامش بالاست،بیاید اسم هر دوستی ای رو رفاقت نذاریم
من سه تا رفیق دارم که یکیشون برام باهمه ی دنیا فرق میکنه خودشم میدونه😁خواستم بگم روز سه تاتونم مبارک عشقام❤🫂
″رایحه″
امروز روز جهانی رفیق بود،رفیق ینی هم سنگر،ینی پناه امن،ینی شونه ای برای گریه هات،آغوشی برای دلتنگیات
روزت مبارک دلیل زندگیم:))))
اگه عشق و عاشق شدن انقدر دردناکه...
من ترجیح میدم تو خونه بشینم و به فیلم دیدن ادامه بدم...!😎