″رایحه″
امروز روز جهانی رفیق بود،رفیق ینی هم سنگر،ینی پناه امن،ینی شونه ای برای گریه هات،آغوشی برای دلتنگیات
روزت مبارک دلیل زندگیم:))))
اگه عشق و عاشق شدن انقدر دردناکه...
من ترجیح میدم تو خونه بشینم و به فیلم دیدن ادامه بدم...!😎
″رایحه″
اگه عشق و عاشق شدن انقدر دردناکه... من ترجیح میدم تو خونه بشینم و به فیلم دیدن ادامه بدم...!😎
حداقل این طوری عاشق شخصیت هایی میشم که یا وجود ندارن یا حدود بیست سالی اختلاف سنی داریم😁