اگه عشق و عاشق شدن انقدر دردناکه...
من ترجیح میدم تو خونه بشینم و به فیلم دیدن ادامه بدم...!😎
″رایحه″
اگه عشق و عاشق شدن انقدر دردناکه... من ترجیح میدم تو خونه بشینم و به فیلم دیدن ادامه بدم...!😎
حداقل این طوری عاشق شخصیت هایی میشم که یا وجود ندارن یا حدود بیست سالی اختلاف سنی داریم😁
″رایحه″
حداقل این طوری عاشق شخصیت هایی میشم که یا وجود ندارن یا حدود بیست سالی اختلاف سنی داریم😁
مهم تر از همه به دست آوردنشون غیرممکنه❕
″رایحه″
مهم تر از همه به دست آوردنشون غیرممکنه❕
خدا نیمه ی گم شده ی شما رو رنده کرده توهمه ریخته از همه خوشت میاد...