″رایحه″
حداقل این طوری عاشق شخصیت هایی میشم که یا وجود ندارن یا حدود بیست سالی اختلاف سنی داریم😁
مهم تر از همه به دست آوردنشون غیرممکنه❕
″رایحه″
مهم تر از همه به دست آوردنشون غیرممکنه❕
خدا نیمه ی گم شده ی شما رو رنده کرده توهمه ریخته از همه خوشت میاد...
″رایحه″
اونی ک وقتی باهاش چت میکنم تو پیویم میمونه تا آخرش>>>>>>>
منی ک همیشه وسط چت شارژم تموم میشه...💔