″رایحه″
چرا قشنگم؟؟
چون به این نتیجه رسیدن که رفیقم که همسن منه شوهر کرده و میتونه یه زندگیو بچرخونه بعد من نمیتونم حتی خودمو بچرخونم و باید بتونم پس از این به بعد کارای خونه گردن منه😑
″رایحه″
چون به این نتیجه رسیدن که رفیقم که همسن منه شوهر کرده و میتونه یه زندگیو بچرخونه بعد من نمیتونم حتی
یعنی شما هم که گیر دادی به این که اون عروسی کرده،بابا بسه،بالاخره یکی پیدا میشه شما رو بپسنده
″رایحه″
یعنی شما هم که گیر دادی به این که اون عروسی کرده،بابا بسه،بالاخره یکی پیدا میشه شما رو بپسنده
اون نه عطی یکی دیگشون عروسی کرد😑💔😂
″رایحه″
یعنی شما هم که گیر دادی به این که اون عروسی کرده،بابا بسه،بالاخره یکی پیدا میشه شما رو بپسنده
جالب اینه خاستگارم میاد دهنشو سرویس میکنن🤣🤣🤣