eitaa logo
″رایحه″
619 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
621 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
ولی من دیگه تحمل جنگ اعصاب ندارم واقعا:)))
شاید تنها کسی که تو دنیا واقعا دوسم داره فقط مادرمه...
هر سال باید در آستانه ی آغاز مدارس مریض بشم؟ بس
اخه چرا من سر مرگ شخصیت باید گریه کنم؟؟
چقد برام ارزش داری و چقد برات بی ارزشم.
(:
خودمو ک می‌شناسم، اون روزی که گفتی دلم برا فلانی تنگ شده و من دلم گرفت فهمیدم چرا دیگه:)
و چه زود بود برای از دست دادنتان؛
گفتی دوستت دارم ، و من به خیابان رفتم ! فضای اتاق برای پرواز کافی نبود .
((:
دلم به نامت بود..
اگه تو هم تا حالا از شدت عصبانیت چیزیو نشکوندی چون بعدش مامانت بود ک عصبانی میشد سلام.🎀