اگه تو هم تا حالا از شدت عصبانیت چیزیو نشکوندی چون بعدش مامانت بود ک عصبانی میشد سلام.🎀
ولی امشب که بهش فکر کردم فهمیدم واقعا دیگه اون دختر بچه ی کلاس شیشمی نیستم که بتونم برای همه چیز به اندازه ی کل جهان ذوق کنم....خیلی دردناکه..❤️🩹