″رایحه″
ولی امشب که بهش فکر کردم فهمیدم واقعا دیگه اون دختر بچه ی کلاس شیشمی نیستم که بتونم برای همه چیز به
منی که تمام ذوق و شوقم یه دفعه از بین میره و میشم همون ادم بیحوصله ای که تحمل جسمشم نداره...
″رایحه″
ماشاالله ادمینا دوباره آن هستیم😂
چی فک کردی؟ادمینی که جغد نباشه کلاااا کنسله😂
من الان در وضعیت روحی داغانی قرار دارم و فقط مرگ شخصیت مورد علاقه ام رو این وسط کم داشتم..💔
″رایحه″
_من #یاسینی
من آبجیم یه هفته رفته بود مسافرت زنگ زده بودم براش می خوندم خنده داره نه دلم تنگه حتی واسه اخلاق زهر مارتم...😊