یهشبایی تو زندگی آدمیزاد هست که بعد از ساعتها فکر و خیال، به خودش میاد و میبینه روحش، از اعماق وجود داره گریه میکنه، ولی از چشماش هیچ اشکی نمیآد.
مثل یک کودک بدخواب که بازیچه شده خستهام، خستهتر از آنکه بگویم چه شده
- سیدتقی سیدی