″رایحه″
وقتی به آینه وضوخونه هم رحم نمیکنی😂
از آیینه ی کثیف دستشویی مدرسه که بدتر نیست...
الان که نهال بابا لنگ دراز و پخش میکنه یاد وقتی افتادم که واسه اولین بار بینوایان رو پخش،یاد وقتی افتادم که واسه اولین بار بابا لنگ دراز و آن شرلی رو دیدم،بچگی ما با این انیمیشن ها طوری گذشت که انگار کل دنیا برای ما بود...و چه زود گذشت اون حس خوشبختی...