″رایحه″
وقتی به آینه وضوخونه هم رحم نمیکنی😂
از آیینه ی کثیف دستشویی مدرسه که بدتر نیست...
الان که نهال بابا لنگ دراز و پخش میکنه یاد وقتی افتادم که واسه اولین بار بینوایان رو پخش،یاد وقتی افتادم که واسه اولین بار بابا لنگ دراز و آن شرلی رو دیدم،بچگی ما با این انیمیشن ها طوری گذشت که انگار کل دنیا برای ما بود...و چه زود گذشت اون حس خوشبختی...
دَر نمازم سجده کردَم لحظهای عطرت رسید
آنقـدر دَر ســجده مـاندم تا قـضا شد آن نمـاز