شهیدابراهیمهادی
رفیق شهید یعنی :
آینهای که هر وقت نگاهش میکنی ...
راه وفاداری و مردانگی را یادت میاندازد.
آرامبَخشهآحآفِظهاَمرآ؛پآککَردَند...
اَماقَلبَمفَریآدمیزَنَدمَنکَسیرآبِسیآردوستداشتَم
دلت برای چی تنگ شده؟ برای قرارایی که هیچوقت نبردت؟ برای دوست دارمایی که هیچوقت نگفت؟ برای احساس امنیتی که هیچوقت بهت نداد؟ها؟برای چی؟برای اشکایی که بخاطرش اشک ریختی و توجه نکرد؟برای شبایی که تاصب مینشیتی به پیویش زل میزدی تا اگه پیام داد معطل نشه؟برای چیش دقیقا؟
و در نهایت کسی قلبت رو میشکونه که بهش گفته بودی از شکسته شدن خسته شدی😅💔اینه که درد داره...
وقتـی ڪسـی موقـع تـعـریـف کـردن چیـزی اشـك میـریـزه یعنـی بـابـت اون چیـز آسـیـب زیـادی دیـده و ایـن دردنـاك تـریـن درجـہ از غـمـه کــه هـر آدمـی میتـونـه تجـربـه ڪنـہ . . .