eitaa logo
″رایحه″
620 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
621 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
شهید‌ابراهیم‌هادی رفیق شهید یعنی : آینه‌ای که هر وقت نگاهش می‌کنی ... راه وفاداری و مردانگی را یادت می‌اندازد.
دو دلم ک فصل چهارم جوادو ببینم یا ن عایا قشنگی این سه فصل از بین می‌رود؟
آرامبَخش‌هآحآفِظه‌اَم‌رآ؛پآک‌کَردَند... اَماقَلبَم‌فَریآد‌میزَنَدمَن‌کَسی‌رآبِسیآردوست‌داشتَم
‏اگه پامو تکون ندم یهو پا می‌شم با پشت دست می‌زنم تو دهنت.
دلت برای چی تنگ شده؟ برای قرارایی که هیچوقت نبردت؟ برای دوست دارمایی که هیچوقت نگفت؟ برای احساس امنیتی که هیچوقت بهت نداد؟ها؟برای چی؟برای اشکایی که بخاطرش اشک ریختی و توجه نکرد؟برای شبایی که تاصب مینشیتی به پیویش زل میزدی تا اگه پیام داد معطل نشه؟برای چیش دقیقا؟
و در نهایت کسی قلبت رو میشکونه که بهش گفته بودی از شکسته شدن خسته شدی😅💔اینه که درد داره...
وقتـی ڪسـی موقـع تـعـریـف کـردن چیـزی اشـك میـریـزه یعنـی بـابـت اون چیـز آسـیـب زیـادی دیـده و ایـن دردنـاك تـریـن درجـہ‌ از غـمـه کــه هـر آدمـی میتـونـه تجـربـه ڪنـہ‌ . . .
'هَمهِ‌‌اَز‌غَریبهِ‌خُوردَن،‌ما‌اَز‌خودی:))
تایم
فداش
منم یه زمانی جزو اونایی بودم که به تک تک قسمتای یه پیام جواب می‌دادم.
مردم شهری که همه در آن می لنگند ، به کسی که راست راه می رود می خندند ... ! ️