دلت برای چی تنگ شده؟ برای قرارایی که هیچوقت نبردت؟ برای دوست دارمایی که هیچوقت نگفت؟ برای احساس امنیتی که هیچوقت بهت نداد؟ها؟برای چی؟برای اشکایی که بخاطرش اشک ریختی و توجه نکرد؟برای شبایی که تاصب مینشیتی به پیویش زل میزدی تا اگه پیام داد معطل نشه؟برای چیش دقیقا؟
و در نهایت کسی قلبت رو میشکونه که بهش گفته بودی از شکسته شدن خسته شدی😅💔اینه که درد داره...
وقتـی ڪسـی موقـع تـعـریـف کـردن چیـزی اشـك میـریـزه یعنـی بـابـت اون چیـز آسـیـب زیـادی دیـده و ایـن دردنـاك تـریـن درجـہ از غـمـه کــه هـر آدمـی میتـونـه تجـربـه ڪنـہ . . .
من خیلی آدم "صد بار یه خیابونو رفتن، صد بار یه کتابو خوندن و صدبار یه آهنگو گوش دادن" هستم