از امروز صبح تو خونه ی ما یه جن هست که از حیاط به اتاق،از اتاق به آشپز خونه،از آشپز خونه به سرویس و.. حرکت میکنه و اون من دانش آموزم...
تو با نگاه کردن به اون ذوق میکنی و من با نگاه کردن به تو ذوق مرگ میشم،حسم به شخصیت فیلم تو یه جمله..
خداحافظ تابستون قشنگم:)
تابستونی که حاضرم دوباره تکرار بشه حتی با تمام تلخی هاش،
ولی ارزششو داره. این یکی از بهترین تابستون های من بود و واقعا ازش ممنونم؛ بابت لطف هایی که در حقم کرد. و آرزو میکردم کاش انقدر کوتاه نبود اما به آرزوی من که نیست هست؟
خداحافظ تا سال بعد:))
عاشق اوناییم ک ساعت هفت صب تو کانالاشون زدن مدرسه خوش بگذره،
اگ قراره اینجوری بگی ک ما دلمون بسوزه و تو کیف کنی، خو چرا ساعت هفت بیداری فرقی با بچه مدرسه ای نداری ک🗿🤌
موقعیت:
نیم ساعت بعد از بیدار شدن میفهمی ک امشبم خواب اونو دیدی عجب خوابیم بوده.🦦💘