eitaa logo
″رایحه″
618 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
621 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
از امروز صبح تو خونه ی ما یه جن هست که از حیاط به اتاق،از اتاق به آشپز خونه،از آشپز خونه به سرویس و.. حرکت میکنه و اون من دانش آموزم...
تو با نگاه کردن به اون ذوق میکنی و من با نگاه کردن به تو ذوق مرگ میشم،حسم به شخصیت فیلم تو یه جمله..
خداحافظ تابستون قشنگم:) تابستونی که حاضرم دوباره تکرار بشه حتی با تمام تلخی هاش، ولی ارزششو داره. این یکی از بهترین تابستون های من بود و واقعا ازش ممنونم؛ بابت لطف هایی که در حقم کرد. و آرزو می‌کردم کاش انقدر کوتاه نبود اما به آرزوی من که نیست هست؟ خداحافظ تا سال بعد:))
عاشق اوناییم ک ساعت هفت صب تو کانالاشون زدن مدرسه خوش بگذره، اگ قراره اینجوری بگی ک ما دلمون بسوزه و تو کیف کنی، خو چرا ساعت هفت بیداری فرقی با بچه مدرسه ای نداری ک🗿🤌
موقعیت: نیم ساعت بعد از بیدار شدن می‌فهمی ک امشبم خواب اونو دیدی عجب خوابیم بوده.🦦💘
ولی بیوگرافیش....
کاش منم الان ورزشگاه آزادی بودم...
″رایحه″
ولی بیوگرافیش....
سیمرغ بود نه؟😂🤦‍♀(مدیر مدرسمون)
″رایحه″
ارهههه😂😂
فاصله ی خودش و ما رو بعد از تموم شدن مدرسه میگه؟🗿🤣