از الان میدونم اگه با تو قطع ارتباط کنم، از اون به بعد نفس کشیدن و ادامه دادن سخت ترین کار ممکنه..!
فکر کردن بهشم عذابه:)
2.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حرف دلم وقتی به معلم گفتم کتابم نیست و همه همکلاسی ها گفتن خانم منفی بده بهش...💔
″رایحه″
بچه ها گربه هه دو سه روزه تو مدرسمونه:))
اون روز یه گربه تو باغچه ی کنار در سالن مدرسه پشت گلا خوابیده بود،انقدر گوگولی بود>>>
″رایحه″
دعا میکنم شمام از این آدما تو زندگیتون داشته باشین
و چه بیپناه است قلبی که محکوم است به فراموشی.
یه جوری میگین طرفدارای حامیم پنج سال صب کردن ک کامل این اهنگو بشنون انگار چاره ی دیگه ای داشتن یا اینکه کل زندگیو گذاشتن کنار نشستن منتظر این آهنگ🗿🦦
اطرافیان من اینجورین که اونا حق دارن از من ناراحت بشن ولی من حق ندارم ازشون ناراحت بشم و گرنه ناراحت میشن.