″رایحه″
دعا میکنم شمام از این آدما تو زندگیتون داشته باشین
و چه بیپناه است قلبی که محکوم است به فراموشی.
یه جوری میگین طرفدارای حامیم پنج سال صب کردن ک کامل این اهنگو بشنون انگار چاره ی دیگه ای داشتن یا اینکه کل زندگیو گذاشتن کنار نشستن منتظر این آهنگ🗿🦦
اطرافیان من اینجورین که اونا حق دارن از من ناراحت بشن ولی من حق ندارم ازشون ناراحت بشم و گرنه ناراحت میشن.
آدمایی که جیک ثانیه با یکی دوس میشن و بعد صمیمی میشن و بعد دوست قبلشون براشون عادی میشه🚮