eitaa logo
″رایحه″
619 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
622 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
آدمای احمقی ک میرن با آدمای احمق دیگه دوست میشن و کنار هم احساس خفن بودن دارن🚮
حقیقت تلخه
یه جوری میگین طرفدارای حامیم پنج سال صب کردن ک کامل این اهنگو بشنون انگار چاره ی دیگه ای داشتن یا اینکه کل زندگیو گذاشتن کنار نشستن منتظر این آهنگ🗿🦦
هدایت شده از تـــوییت𝗠𝗼𝗠
احساس میکنم خیلی عقبم،مثل یه معلم ریاضی تو راهنمایی
این روزا هرکی گفت دوستت دارم بگو تا ساعت چند؟🖤:)️
انقدر حوصله ی بحث ندارم که ترجیح میدم اشتباه برداشت کنی:))
اطرافیان من اینجورین که اونا حق دارن از من ناراحت بشن ولی من حق ندارم ازشون ناراحت بشم و گرنه ناراحت میشن.
آدمایی که جیک ثانیه با یکی دوس میشن و بعد صمیمی میشن و بعد دوست قبلشون براشون عادی میشه🚮
نزدیک ترینایی ک فک میکردی چقد خاصن بالاخره یه روز مزخرف بودنشونو نشون میدن<<
میشه گل ریزون کنید ۳۳۵ ملیون جمع کنید من یه آیفون 17 پرو مکس بخرم؟؟😢
روزایی که زندگی و آدما رو جدی میگیرم باعث میشه بفهمم هنوز بزرگ نشدم
‏کاش دوتا بودم یکی ادامه می‌داد، یکی بسیار و بسیار گریه می‌کرد.