اطرافیان من اینجورین که اونا حق دارن از من ناراحت بشن ولی من حق ندارم ازشون ناراحت بشم و گرنه ناراحت میشن.
آدمایی که جیک ثانیه با یکی دوس میشن و بعد صمیمی میشن و بعد دوست قبلشون براشون عادی میشه🚮
"اون به خاطر عشقش دست از انتقامی که از بچگی منتظرش بود کشید"جمله ای که شخصیت مورد علاقه ام رو توصیف میکنه