eitaa logo
″رایحه″
619 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
622 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
++++
اصلا عکسایی که هوش مصنوعی واسه عربی نهم ساخته عالین👌😂
″رایحه″
اصلا عکسایی که هوش مصنوعی واسه عربی نهم ساخته عالین👌😂
و هشتم و هفتم ینی من وقتی دیدم و یادم افتاد عکسای زمان ما چه شکلی بود
″رایحه″
و هشتم و هفتم ینی من وقتی دیدم و یادم افتاد عکسای زمان ما چه شکلی بود
هی ما چقدر مظلوم بودیم،کتاب زمان ما لولو و الان چی؟!!💔
تایم چیه؟خودم فداش🫀
509.2K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
از مظلومیت بابا بگم یا فرزندش چه تراژدی کشنده‌ای ((هیچ شهادتی اتفاقی نیست ))
دیگه‌ِ‌کَرم‌چُون‌نَشنیِدَن‌عَربدِه‌هآ‌مَنو..
درد کشیدنم قشنگه وقتی دلیلش تو باشی؛
ولی اونایی که چشاشون غم داره معلومه خیلی تلخی چشیدن..
هواتو دارم..(=
تو نامه تولدم نوشتی"بدون ما خوش میگذره؟؟؟" نه،بدون تو اصلا حالم خوب نیست،بدون تو دیگه مثل قبل باغچه ی مدرسه رو دوست ندارم،بدون تو وضو خونه برام اهمیتی نداره،بدون تو اتاق IT فقط یه اتاق ساده است،بدون تو زنگای ورزش کسی نیست باهام تمرین کنه،بدون تو کسی نیست سرمو بزارم رو شونه اش و بدون تو...دیگه اون ادم قبلی نشدم...