″رایحه″
اصلا عکسایی که هوش مصنوعی واسه عربی نهم ساخته عالین👌😂
و هشتم
و هفتم
ینی من وقتی دیدم و یادم افتاد عکسای زمان ما چه شکلی بود
″رایحه″
و هشتم و هفتم ینی من وقتی دیدم و یادم افتاد عکسای زمان ما چه شکلی بود
هی ما چقدر مظلوم بودیم،کتاب زمان ما لولو و الان چی؟!!💔
509.2K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
از مظلومیت بابا بگم یا فرزندش
چه تراژدی کشندهای
((هیچ شهادتی اتفاقی نیست ))
تو نامه تولدم نوشتی"بدون ما خوش میگذره؟؟؟"
نه،بدون تو اصلا حالم خوب نیست،بدون تو دیگه مثل قبل باغچه ی مدرسه رو دوست ندارم،بدون تو وضو خونه برام اهمیتی نداره،بدون تو اتاق IT فقط یه اتاق ساده است،بدون تو زنگای ورزش کسی نیست باهام تمرین کنه،بدون تو کسی نیست سرمو بزارم رو شونه اش و بدون تو...دیگه اون ادم قبلی نشدم...