eitaa logo
″رایحه″
619 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
622 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
درد کشیدنم قشنگه وقتی دلیلش تو باشی؛
ولی اونایی که چشاشون غم داره معلومه خیلی تلخی چشیدن..
هواتو دارم..(=
تو نامه تولدم نوشتی"بدون ما خوش میگذره؟؟؟" نه،بدون تو اصلا حالم خوب نیست،بدون تو دیگه مثل قبل باغچه ی مدرسه رو دوست ندارم،بدون تو وضو خونه برام اهمیتی نداره،بدون تو اتاق IT فقط یه اتاق ساده است،بدون تو زنگای ورزش کسی نیست باهام تمرین کنه،بدون تو کسی نیست سرمو بزارم رو شونه اش و بدون تو...دیگه اون ادم قبلی نشدم...
آخر سر اونیکه اسمش از زبونم نمیفتاد از چشام افتاد:))
تایم
فداتون
ولی تو بودی:))
تایم فداتون
+++