تو نامه تولدم نوشتی"بدون ما خوش میگذره؟؟؟"
نه،بدون تو اصلا حالم خوب نیست،بدون تو دیگه مثل قبل باغچه ی مدرسه رو دوست ندارم،بدون تو وضو خونه برام اهمیتی نداره،بدون تو اتاق IT فقط یه اتاق ساده است،بدون تو زنگای ورزش کسی نیست باهام تمرین کنه،بدون تو کسی نیست سرمو بزارم رو شونه اش و بدون تو...دیگه اون ادم قبلی نشدم...
از لحاظ روحی نیاز دارم درسامو خدا لطف کنه شب بخوابم صب که بیدار میشم خودش تو حافظم ذخیره کرده باشه🗿💔