″رایحه″
شاید اینایی که گفتیو هیچ کس نفهمید ولی توعم هیچوقت نفهمیدی چقدر سعی کردم کنارت باشم،چرا عزیز دلم وقت
ولی این یه تیکه از چتمون واقعا حالمو میگیره😅💔
اونایی ک میخندن حالشون بدتره؟
ینی شما یه ذره ب این فک نمیکنین اونایی ک نمیخندن چی کشیدن ک دیگه نمیخندن؟
″رایحه″
اونایی ک میخندن حالشون بدتره؟ ینی شما یه ذره ب این فک نمیکنین اونایی ک نمیخندن چی کشیدن ک دیگه نمیخن
نه
اونی که نمیخنده یا آدم درونگراییه یا به هر دلیلی خودش دوست نداره بخنده
اونی که میخنده و سعی میکنه بقیه رو بخندونه داره تظاهر به خوب بودن میکنه،تظاهر به اینکه هیچ غمی نداره و تو خودش میریزه،کسی که خیلی میخنده و مسخره بازی میکنه حس خوب میده به کسی که حالش اوکی نی و حال بد اونو تو خودش جمع میکنه و شب رو بالشتش خیس میشه...