eitaa logo
″رایحه″
619 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
621 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ماه برات پیغام داره ماه زمینی...
شاید وقتشه که یکم به خودمون بیایم...
پای هرچی وایستادم شرمنده پاهام شدم:))
هر چی هس از ‌روابط با آدما بهتره
هر روز ببینمت سیر نمیشم از دیدنت؛
بعضی آدما مثل کتاب های بزرگین که پوچ ترین محتوا رو دارن‌.
ماهِ من طایفه‌ی روزه بگیران چه کنند شبِ عیدی که تو پنهان شده باشی جایی ..
امیدوارم از کسی خوشتون نیاد ک آدم عجیبیه💘
اونایی ک میخندن حالشون بدتره؟ ینی شما یه ذره ب این فک نمیکنین اونایی ک نمیخندن چی کشیدن ک دیگه نمیخندن؟
″رایحه″
اونایی ک میخندن حالشون بدتره؟ ینی شما یه ذره ب این فک نمیکنین اونایی ک نمیخندن چی کشیدن ک دیگه نمیخن
نه اونی که نمیخنده یا آدم درونگراییه یا به هر دلیلی خودش دوست نداره بخنده اونی که میخنده و سعی میکنه بقیه رو بخندونه داره تظاهر به خوب بودن میکنه،تظاهر به اینکه هیچ غمی نداره و تو خودش میریزه،کسی که خیلی میخنده و مسخره بازی میکنه حس خوب میده به کسی که حالش اوکی نی و حال بد اونو تو خودش جمع میکنه و شب رو بالشتش خیس میشه...