eitaa logo
″رایحه″
619 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
621 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
هر چی هس از ‌روابط با آدما بهتره
هر روز ببینمت سیر نمیشم از دیدنت؛
بعضی آدما مثل کتاب های بزرگین که پوچ ترین محتوا رو دارن‌.
ماهِ من طایفه‌ی روزه بگیران چه کنند شبِ عیدی که تو پنهان شده باشی جایی ..
امیدوارم از کسی خوشتون نیاد ک آدم عجیبیه💘
اونایی ک میخندن حالشون بدتره؟ ینی شما یه ذره ب این فک نمیکنین اونایی ک نمیخندن چی کشیدن ک دیگه نمیخندن؟
″رایحه″
اونایی ک میخندن حالشون بدتره؟ ینی شما یه ذره ب این فک نمیکنین اونایی ک نمیخندن چی کشیدن ک دیگه نمیخن
نه اونی که نمیخنده یا آدم درونگراییه یا به هر دلیلی خودش دوست نداره بخنده اونی که میخنده و سعی میکنه بقیه رو بخندونه داره تظاهر به خوب بودن میکنه،تظاهر به اینکه هیچ غمی نداره و تو خودش میریزه،کسی که خیلی میخنده و مسخره بازی میکنه حس خوب میده به کسی که حالش اوکی نی و حال بد اونو تو خودش جمع میکنه و شب رو بالشتش خیس میشه...
″رایحه″
نه اونی که نمیخنده یا آدم درونگراییه یا به هر دلیلی خودش دوست نداره بخنده اونی که میخنده و سعی میکنه
خودش دوس نداره بخنده؟ خیلی جالبه والا! آدمو به جایی میرسونن که دیگه هر چیزی به خندش نمیندازه و حس و حالی برا مسخره بازی و شاد بودن نداره و نمیتونه با امید ب زندگی نگاه کنه و نه تنها شبا، بلکه روزا هم هم گریه میکنه، بعد میگن اونی ک میخنده قوی تره و در واقع غمگین تره! نه؛ اونی ک میخنده کمتر چشیده، کمتر تحمل کرده که هنوز میتونه ادامه بده. استثنا داره ها! ولی اونی ک خسته ست و نمیخواد ادامه بده یه جایی امیدوار ترین فرد بوده و همه اونو با انرژیش میشناختن. اما ببینید چیشده ک ب اینجا رسیده
همه خوب میدونیم اینا بیشترش حرفای کلیشه ایه من نمیگم اونی ک میخنده سختی نکشیده. بله اونم کلی سختی کشیده و الان تظاهر میکنه حالش خوبه. ولی کسی ک میبینی حالش بده، ینی دیگه حتی جونی برای تظاهر نداره:)
_