″رایحه″
نه اونی که نمیخنده یا آدم درونگراییه یا به هر دلیلی خودش دوست نداره بخنده اونی که میخنده و سعی میکنه
خودش دوس نداره بخنده؟ خیلی جالبه والا!
آدمو به جایی میرسونن که دیگه هر چیزی به خندش نمیندازه و حس و حالی برا مسخره بازی و شاد بودن نداره و نمیتونه با امید ب زندگی نگاه کنه و نه تنها شبا، بلکه روزا هم هم گریه میکنه، بعد میگن اونی ک میخنده قوی تره و در واقع غمگین تره! نه؛ اونی ک میخنده کمتر چشیده، کمتر تحمل کرده که هنوز میتونه ادامه بده. استثنا داره ها!
ولی اونی ک خسته ست و نمیخواد ادامه بده یه جایی امیدوار ترین فرد بوده و همه اونو با انرژیش میشناختن. اما ببینید چیشده ک ب اینجا رسیده
همه خوب میدونیم اینا بیشترش حرفای کلیشه ایه
من نمیگم اونی ک میخنده سختی نکشیده. بله اونم کلی سختی کشیده و الان تظاهر میکنه حالش خوبه. ولی کسی ک میبینی حالش بده، ینی دیگه حتی جونی برای تظاهر نداره:)
عاشقشم🙂🙂
-----------
نمیدونم بگم خوبه یا بد:)
امیدوارم کمتر از این موضوع آسیب ببینی...
همو دوس داریم ولی نمیزارن بهم برسیم...🫠🫠
-------------
عی وای.. خیلی بده واقعا. کاش موانع برن کنار تا تو کمتر درد بکشی💔🚶♀