همه خوب میدونیم اینا بیشترش حرفای کلیشه ایه
من نمیگم اونی ک میخنده سختی نکشیده. بله اونم کلی سختی کشیده و الان تظاهر میکنه حالش خوبه. ولی کسی ک میبینی حالش بده، ینی دیگه حتی جونی برای تظاهر نداره:)
عاشقشم🙂🙂
-----------
نمیدونم بگم خوبه یا بد:)
امیدوارم کمتر از این موضوع آسیب ببینی...
همو دوس داریم ولی نمیزارن بهم برسیم...🫠🫠
-------------
عی وای.. خیلی بده واقعا. کاش موانع برن کنار تا تو کمتر درد بکشی💔🚶♀
″رایحه″
عاشقشم🙂🙂 ----------- نمیدونم بگم خوبه یا بد:) امیدوارم کمتر از این موضوع آسیب ببینی...
عشق خوبه ب شرطی که باعث نشه بعدا از عشق بترسی:)