″رایحه″
خوشم اومد یه پاستیل طلبت عقشم😂
حرف زدی ها
ایندفه ک میبینمت پاستیل همرات نباشه...🔪
https://eitaa.com/MNfMFAFZ/26439 عه چرا؟🗿💔 #قابض_الأرواح
---------------
چون قهرم بات
کدومتون عاشق شدید؟ هنوز هست یا مث من رفته...
-------------
عاشق نشدم ولی میفهمم درد اینکه طرف بره چقد بده.. امیدوارم زودتر باهاش کنار بیای
فرصت دوباره میخواد تا دوباره بهت آسیب بزنه؟ جواب دوست ناشناسمون
--------------
دوست عزیز جواب نداده هنوز..
عاشق بودم عاشقم بود دوسش داشتم ولی انگار خدا بیشتر از من دوسش داشت🙂 (دختر)
------------
واقعا ناراحت شدم..
ولی خدا وقتی سختی میده تحملش میده دیگه هوم؟