eitaa logo
″رایحه″
618 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
625 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
″رایحه″
اون حسین منه🫀
اون نه تنها حسین منه که امام حسین همست برای دوستانی که از حسین یچی دیگه برداشت کرده بودن🗿😂💔
صفحه‌ی گوشیم پرپر می‌ زنه، امیدوارم مشکل از گیرنده‌های پس‌سری مغزم باشه.
من آدم پیچیده‌ای نیستم اما وقتی آسیب می‌بینم سکوت می‌کنم، وقتی ناراحت میشم میخندم، وقتی هم خسته میشم ناپدید میشم.
کسی که این تصویر رو برای عربی ساخته علاقه شدیدی به انیمه داشته
https://eitaa.com/MNfMFAFZ/26458 چیکار کردم مگه؟ --------------- فک کن ببین🗿
تاحالا بهش فرصت ندادم ولی اینبار انگار جدیه ولی با حرفایی که زدید دودل شدم... ------------- ما نه راجبه تو میدونیم نه اون، ن نوع رابطتون پس حرفامون بر اساس تجربیات و شنیده های خودمونه. اگه واقعا از ماها نظر میخوای بیشتر توضیح بده
هنوز با رفتنش کنار نیومدم هر روز دارم زجر میکشم آخه میدونی چیه امروز تولدشه قرار بود تولدش کنار هم باشیم قول داده بود آخه پارسال به خاطر شغلش نتونستیم واسش تولد بگیریم نبود امسالم نیس دیگه از این به بعد نیست پس چرا خدا بهم تحمل نداده؟من هروز دارم پژمرده میشم من بدون اون نمیتونم😭 --------------- هعی میفهممت. اینکه چقد داری روزای سختیو میگذرونی.. ولی اگه بدون اون نمیتونستی پس الان چطور داری ادامه میدی؟ میدونم این وضعو دوست نداری ولی باید سعی کنی ردیفش کنی...
https://eitaa.com/MNfMFAFZ/26497 برو..برو تا اطرافیانت راحت بشن..برو که انقدر بودنت آزارشون نده..بودنت واجب نیست.مخصوصا تو که نباشی خیلی بهتره ---------------- یه روز باید همین کارو کنم...
بله جناب فک کن ببین