ببخشم؟
چطورببخشموقتیزندگیِمنوگرفتی؟
چطورببخشموقتیشبامگریهست؟
چطورببخشموقتیگفتمنرورفتی؟
چطورببخشموقتیمنوشکستی؟
چطورببخشموقتیهرکیمیبینهمنومیگهچراعوضشدی؟
چطورببخشموقتیاونرفتارُبامنکردی؟
چطورببخشموقتیمنپشتتبودموتوروبهروم؟
چطورببخشموقتیمنواقعادوسِتداشتم
وتوفقطیهحرفبودی؟
چطورببخشموقتیبهخودماومدمدیدمرفتی؟
آره؟بااینکاراییکهکردیچطورببخشم؟
نمیبخشمت!
هر طرف رو نگآه میکنیم :
یکئ حآلش بده..
یکی دلش شکسته...
یکی غرورش لِه شده...
دآرین چیکار میکنید با هم؟!!
واقعا آدَم بودن اینقدر سَختهِ؟!
ﺭﻭﺑﺎه: ﻣﻦ ﺩﻳﮕﻪ 'ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ' ﻧﺪﺍﺭﻡ.
ﺷﺎﺯﺩه ﻛﻮﭼﻮﻟﻮ: ﻣﮕﻪ می شه؟
ﺭﻭﺑﺎه: ﺁﺭه ﻫﻤﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻨﺎﻣﻮ ﺩﺍﺩﻡ
ﺑﻪ یکی ﻭلی ﺍﻭﻥ ﮔﻤﺸﻮﻥ ﻛﺮﺩ.
ﺣﺎﻻ ﻫﻢ ﻫﺮﺟﺎ ﺩﻧﺒﺎﻟﺸﻮﻥ می گرﺩﻡ
ﭘﻴﺪﺍﺷﻮﻥ نمی كنم.
زلیخا میگفت گاهی حسادت میکنم به مردم که آنها هم یوسف را دوست دارند و او را میبینند...
و در این جاست که میگوییم کاش من به جای تک تک کسانی بودم که تو را میبینند:)