ﺭﻭﺑﺎه: ﻣﻦ ﺩﻳﮕﻪ 'ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ' ﻧﺪﺍﺭﻡ.
ﺷﺎﺯﺩه ﻛﻮﭼﻮﻟﻮ: ﻣﮕﻪ می شه؟
ﺭﻭﺑﺎه: ﺁﺭه ﻫﻤﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻨﺎﻣﻮ ﺩﺍﺩﻡ
ﺑﻪ یکی ﻭلی ﺍﻭﻥ ﮔﻤﺸﻮﻥ ﻛﺮﺩ.
ﺣﺎﻻ ﻫﻢ ﻫﺮﺟﺎ ﺩﻧﺒﺎﻟﺸﻮﻥ می گرﺩﻡ
ﭘﻴﺪﺍﺷﻮﻥ نمی كنم.
زلیخا میگفت گاهی حسادت میکنم به مردم که آنها هم یوسف را دوست دارند و او را میبینند...
و در این جاست که میگوییم کاش من به جای تک تک کسانی بودم که تو را میبینند:)