زلیخا میگفت گاهی حسادت میکنم به مردم که آنها هم یوسف را دوست دارند و او را میبینند...
و در این جاست که میگوییم کاش من به جای تک تک کسانی بودم که تو را میبینند:)
میدونی من الان ی مرده متحرکم خانوادش با رفتنش کنار اومدن همه کنار اومدن ولی من نمیتونم هم خانواده خودم هم اون حتی دوستامون خیلی دوس دارن منو سرپا کنن ولی نمیتونن
------------------
خب تو به یه انگیزه نیاز داری. به یکی ک انقد برات عزیز باشه ک وقتی داره تلاش میکنه سر پا شی، بخاطر همون آدم هم ک شده بلند شی. میفهمم چقد سخته و میفهمم شاید این چیزی ک گفتمو نداشته باشی. ولی زندگی ادامه داره پس بجای اینکه با خستگی ادامه بدی سعی کن انرژی پیدا کنی
#ناشناس