چرا نمیفهمید حالم خوب نیس؟چرا نمیفهمید دارم از درون میپاشم؟چرا نمیفهمید حوصله خودمم ندارم؟چرا نمیفهمید اگه به روم نمیارم دلیل بر این نیس که حالم خوبه؟چرا نمیفهمید دارم تجزیه میشم؟دارم خاکستر میشم...خودتون این کارو باهام کردین تبریک میگم شما موفق به ساخت یه آدم روانی از یه آدم معمولی شدید...برید خوش باشید،بالاخره تونستید برسونیدم به آخر خط
927.1K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یوزارسیف، خطاب به آنخماهو بعد این که زلیخا رو جوون کرد: