eitaa logo
″رایحه″
618 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
621 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
خنجری که به پشتم خورد بویش اشنا بود؛  عطرش را خودم خریده بودم...! ️
از دیشب...
...
ادما بعد مدتی عوض نمیشن ،تبدیل ب خود واقعیشون میشن..
آخه کی تو یه روز۲۷درسو امتحان میده؟🗿
927.1K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یوزارسیف، خطاب به آنخماهو بعد این که زلیخا رو جوون کرد:
تو نگاه آسنات یه خودم کردم ک لعنت بر خودم باد خاصی موج میزد...
رفتی و بعد شما دل به که بندد علی؟..
داستان دست ها؛
سلام من یه نویسنده ام میتونم داخل رمانم از بعضی از متن هاتون استفاده کنم؟ گفتم ازتون بپرسم شاید راضی نباشین ---------------- سلام خوشگل نه مشکلی نداره
(شد در خلوت خود گم بشی و دم نزنی؟ من غریبانه ترین حالت دردم به خدا) این متن چطوره بنظرت برا رمانم؟ ------------ قشنگه حیح ولی این بهتر نیس؟ شده در خلوت خود گم شوی و دم نزنی؟ این غریبانه ترین حالت درد است به خدا
انگیزه؟ چه انگیزه ای منکه دیگه انگیزه ندارم بجز خانواده هامون دوستانون خیلی دارن تلاش میکنن واسم تا حدودی موفق شدن منو از خودکشی نجات بدن ولی هنوزم اگه ولم کنن خودمو راحت میکنم من نمیدونم چجور با کانالت آشنا شدم ولی خوشحالم که میتونم‌حرفای دلم بهت بگم --------------- منم خوشحال میشم اگه اینجا صحبت کردنت باعث شه سبک شی و حس بدت کمتر شه.. میدونم چی میگی میفهمم ک دیگه انگیزه و هدفی نداری و لزومی نمیبینی ادامه بدی... ولی این به تصمیم من و تو نیست حتما صلاحه که ادامه بدیم. پس بهتره از این حال در بیایم و یکم مثبت تر نگا کنیم هوم؟