927.1K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یوزارسیف، خطاب به آنخماهو بعد این که زلیخا رو جوون کرد:
سلام من یه نویسنده ام میتونم داخل رمانم از بعضی از متن هاتون استفاده کنم؟ گفتم ازتون بپرسم شاید راضی نباشین
----------------
سلام خوشگل نه مشکلی نداره
(شد در خلوت خود گم بشی و دم نزنی؟ من غریبانه ترین حالت دردم به خدا) این متن چطوره بنظرت برا رمانم؟
------------
قشنگه حیح
ولی این بهتر نیس؟
شده در خلوت خود گم شوی و دم نزنی؟
این غریبانه ترین حالت درد است به خدا
انگیزه؟ چه انگیزه ای منکه دیگه انگیزه ندارم بجز خانواده هامون دوستانون خیلی دارن تلاش میکنن واسم تا حدودی موفق شدن منو از خودکشی نجات بدن ولی هنوزم اگه ولم کنن خودمو راحت میکنم من نمیدونم چجور با کانالت آشنا شدم ولی خوشحالم که میتونمحرفای دلم بهت بگم
---------------
منم خوشحال میشم اگه اینجا صحبت کردنت باعث شه سبک شی و حس بدت کمتر شه..
میدونم چی میگی میفهمم ک دیگه انگیزه و هدفی نداری و لزومی نمیبینی ادامه بدی... ولی این به تصمیم من و تو نیست حتما صلاحه که ادامه بدیم. پس بهتره از این حال در بیایم و یکم مثبت تر نگا کنیم هوم؟