eitaa logo
″رایحه″
619 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
621 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
آخه کی تو یه روز۲۷درسو امتحان میده؟🗿
927.1K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یوزارسیف، خطاب به آنخماهو بعد این که زلیخا رو جوون کرد:
تو نگاه آسنات یه خودم کردم ک لعنت بر خودم باد خاصی موج میزد...
رفتی و بعد شما دل به که بندد علی؟..
داستان دست ها؛
سلام من یه نویسنده ام میتونم داخل رمانم از بعضی از متن هاتون استفاده کنم؟ گفتم ازتون بپرسم شاید راضی نباشین ---------------- سلام خوشگل نه مشکلی نداره
(شد در خلوت خود گم بشی و دم نزنی؟ من غریبانه ترین حالت دردم به خدا) این متن چطوره بنظرت برا رمانم؟ ------------ قشنگه حیح ولی این بهتر نیس؟ شده در خلوت خود گم شوی و دم نزنی؟ این غریبانه ترین حالت درد است به خدا
انگیزه؟ چه انگیزه ای منکه دیگه انگیزه ندارم بجز خانواده هامون دوستانون خیلی دارن تلاش میکنن واسم تا حدودی موفق شدن منو از خودکشی نجات بدن ولی هنوزم اگه ولم کنن خودمو راحت میکنم من نمیدونم چجور با کانالت آشنا شدم ولی خوشحالم که میتونم‌حرفای دلم بهت بگم --------------- منم خوشحال میشم اگه اینجا صحبت کردنت باعث شه سبک شی و حس بدت کمتر شه.. میدونم چی میگی میفهمم ک دیگه انگیزه و هدفی نداری و لزومی نمیبینی ادامه بدی... ولی این به تصمیم من و تو نیست حتما صلاحه که ادامه بدیم. پس بهتره از این حال در بیایم و یکم مثبت تر نگا کنیم هوم؟
ولی من هیچوقت اون روز یادم نمیره بخوابی بیدار شی زنگ بزنن بهت بگن دیگه نمی بینیش باید برای همیشه باهاش خداحافظی کنی ------------- وای.. خیلی بده واقن.. خیلی بده که اینو تجربه کردی💔🚶‍♀
حالم امشبببب خیلی خرابه منو دید ولی به کتفش نگرفت یادش رفت باهام خداحافظی کنه بهم دروغ گفتتت منو یادش نیست حتی اونایی که دوستشونم نداشتو جلو چشمم بوس کرد و بغلشون کرد که من ببینم بقیرو بابت هرکار کوچیکی دعوا میکرد که حالشون بد نباشه بخندن ولی رسما ر.ی.د تو حال من بگو چیکار کنم این دلمو که هم دوسش داره هم ازش متنفره هم ازچششم افتاده هم از چشمم دور نمیشههههه حالمممممم بدههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ------------------ بگم از اعماق وجودم درکت میکنم باورت میشه؟ این حس پارادوکسی ک دوسش داری ولی ازش بدت میاد و هن دوس داری ببینیش هم نمیتونی تحملش کنی واقن مزخرفه... اگه دوست نداره ازش دور شو تا کم کم عادی شه برات
انچه را که نمیتوانی بازیابی به خاطر نیاور بشو همان فراموش کار خودش. --------------- دست ما نیس ک بخاطر نیاریم هعب🚶‍♀💘
چیزی نمانده است تنها چند برگ دیگر مانده بر شاخه‌هایم این بار که بِوَزی دیگر برگی نمی‌ماند بر این تنِ خسته و من آرام خواهم شد مثل همین درخت پاییزی وقتی تمام برگ‌هایش را باد برده باشد. نجوا رستگار --------------- اوهوم اوهوم هممون شبیه پاییز شدیم.. دل گرفته و بی شاخ و برگ؛ قشنگ بود(=