″رایحه″
گیر کردهایم بین ساعتی ك نمیگذرد و عمری ك زود میگذرد :))!
گویی که وجود نداریم!
هستیم اما نیستیم...
حواستون هست؟در جریانید دارید چیکار میکنید؟ ب این فکر میکنید اگه بمیرم دیگه هیچوقت نمیتونید از دلم در بیارید؟
خوشحالم ک جای آسنات نیسم از یه زن دیگه ک جای مادرشوهرمه، واسه شوهرم خواستگاری نمیکنم🎀