ممیسابو رو ک صدا زد آبجیم گف نکنه در گوشش گفته برو یه جام تو وسایل همشون بذار ب جرم دزدی برده ی من شن؟(=
وقتی بنیامین گف ما همچین برده ای با این نشانی نداشتیم تو چشمای برادراش یه "بالاخره ک تو رو تنها گیر میاریم" خاصی موج میزد..
محسن چاوشی راست میگفت:
_نمی دونم قلبم واسه چی ولکن نیست،من تمومش کردم زندگی ولکن نیست...💔
حس و حال امروزمو اگه بخوام با یه بیت شعر توصیف کنم:
زیادی بیخیال هر دومون بودی
زیادی عاشقت بودم ولی کم بود..
یه آدم چقدر میتونه یه نفر دوست داشته باشه که فقط منتظر یه پیامش باشه و موقعی که پیام میده قلبت بره و بخوای فقط در مورد همچی حرف بزنی باهاش نمیدونم بخدا حسم چیه دوسش دارم ندارم عاشقشم عاشقش نیستم و موقعی که پیام نمیده هزار بار صفحه چت و نگاه میکنی نمیدونم وقتی هیچی نمیگی چرا اصلا پیام میده بزار من بمیرم ولی وقتی پیام میده دوباره انگیزه میگیرم اما سرد یا عادی برخورد میکنه حالم گرفته میششه بهش هم بگی من بهت احتیاج دارم بگه مهم نیس... ه مهم نیست چرا پیام میدی من الان موندم بین چند تا حس های متناقض عشق تنفر حال بد انگیزه نمیدونم چی بگم ولی ازاون خواهش میکنم الکی وارد زندگی کسی نشین که قرار نیست حالش رو خوب کنین 👈👉😢🙃💔🖤
----------------
اوهوم این حس و حال پر از تناقض یا همون پارادوکس معمولا تو این موارد وجود داره و میدونم ک چقد مزخرفه.. از طرفی حالتو خوب میکنه از طرفی تمام انرژیتو تخلیه میکنه و آسیب میزنه...
کاریشم نمیشه کرد فقط باید یه مدت خودتو وادار کنی همه چیو عادی جلوه بده تا واقعا اون آدم برات عادی بشه