″رایحه″
با اینکه تو ایتا هیچ فعالیتی ندارم ، ولی منو بشناسید🙂😂
اره این بیچاره رو داداشش براش نت زده ولی دو روز بیشتر نمیتونه نگهش داره🎀
″رایحه″
اره این بیچاره رو داداشش براش نت زده ولی دو روز بیشتر نمیتونه نگهش داره🎀
اگه به دو روز بکشه هنر کردم:))))🤣🚶🏻♂