eitaa logo
″رایحه″
619 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
621 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
آدمایی که احساس میکنن بانمکن و واس همین یه سره حرف میزنن🚮🚮🚮
تو جمع مامانم و خاله هام هرکی بیشتر آبروی بچشو ببره اون برندست،مامان منم که خداروشکر هیچ وقت باخت نمیده همیشه برندس با اختلاف اون بالا وایستاده🗿💔
احساس می‌کنم کلی حرف دارم برای زدن و دلم نمی‌خواد هیچی بگم. تو سرم کلی فکر می‌چرخه و به هیچ چیزی فکر نمی‌کنم. ‌کلی کار می‌خوام انجام بدم و میلی به حرکت ندارم. کلی امیدوارم به آینده و فردام رو تیره و تار می‌بینم. گرسنه‌م نیست و دوست دارم کل غذاهای کره‌ی زمین رو بخورم. دوست دارم یه سوپر پاور باشم و بدون نیاز به خوابیدن زندگی کنم و از طرفی دوست دارم کل روز رو بخوابم. دوست دارم فرار کنم و بمونم. دلم‌ برا همین روزها تنگ می‌شه و ازشون متنفرم.
چه کردم❌ چه کردند✅(:
بقیه رابطه هاشونو از خانوادشون پنهون میکنن... من دردامو😅💔
++(=
وقتی یادم میاد یه زمانی ساعت ها بدون وقفه با هم چت می‌کردیم..:)
من هنوزم سر تو بی جنبه‌ام..!
مرا تا جان بود جانان تو باشی زِ جان خوش‌تر چه باشد ؟ آن تو باشی"
من حسودم، خواستین به کسی جز من اهمیت بدین با من خداحافظی کنین.
بماند به یادگار🫀