تو جمع مامانم و خاله هام هرکی بیشتر آبروی بچشو ببره اون برندست،مامان منم که خداروشکر هیچ وقت باخت نمیده همیشه برندس با اختلاف اون بالا وایستاده🗿💔
احساس میکنم کلی حرف دارم برای زدن و دلم نمیخواد هیچی بگم. تو سرم کلی فکر میچرخه و به هیچ چیزی فکر نمیکنم. کلی کار میخوام انجام بدم و میلی به حرکت ندارم. کلی امیدوارم به آینده و فردام رو تیره و تار میبینم. گرسنهم نیست و دوست دارم کل غذاهای کرهی زمین رو بخورم. دوست دارم یه سوپر پاور باشم و بدون نیاز به خوابیدن زندگی کنم و از طرفی دوست دارم کل روز رو بخوابم. دوست دارم فرار کنم و بمونم.
دلم برا همین روزها تنگ میشه و ازشون متنفرم.
قـَدیمی ها راست میگفتند ؛
که اگه بخوای عزیز ِبشی
یا باید خیلی دور باشی
یا تو گور باشی
آدمها این روزها بیشتر قـَبر شناسن
تاقـَدر شناس ..
تا وقتی زندهای یه شاخه
گل هم بهت نمیدن 🫱🏻