eitaa logo
″رایحه″
619 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
621 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
تو جمع مامانم و خاله هام هرکی بیشتر آبروی بچشو ببره اون برندست،مامان منم که خداروشکر هیچ وقت باخت نمیده همیشه برندس با اختلاف اون بالا وایستاده🗿💔
احساس می‌کنم کلی حرف دارم برای زدن و دلم نمی‌خواد هیچی بگم. تو سرم کلی فکر می‌چرخه و به هیچ چیزی فکر نمی‌کنم. ‌کلی کار می‌خوام انجام بدم و میلی به حرکت ندارم. کلی امیدوارم به آینده و فردام رو تیره و تار می‌بینم. گرسنه‌م نیست و دوست دارم کل غذاهای کره‌ی زمین رو بخورم. دوست دارم یه سوپر پاور باشم و بدون نیاز به خوابیدن زندگی کنم و از طرفی دوست دارم کل روز رو بخوابم. دوست دارم فرار کنم و بمونم. دلم‌ برا همین روزها تنگ می‌شه و ازشون متنفرم.
چه کردم❌ چه کردند✅(:
بقیه رابطه هاشونو از خانوادشون پنهون میکنن... من دردامو😅💔
++(=
وقتی یادم میاد یه زمانی ساعت ها بدون وقفه با هم چت می‌کردیم..:)
من هنوزم سر تو بی جنبه‌ام..!
مرا تا جان بود جانان تو باشی زِ جان خوش‌تر چه باشد ؟ آن تو باشی"
من حسودم، خواستین به کسی جز من اهمیت بدین با من خداحافظی کنین.
بماند به یادگار🫀
قـَدیمی ها راست میگفتند ؛ که اگه بخوای عزیز ِبشی یا باید خیلی دور باشی یا تو گور باشی آدم‌ها این روزها بیشتر قـَبر شناسن تاقـَدر شناس .. تا وقتی زنده‌ای یه شاخه گل هم بهت نمیدن 🫱🏻‍
اگر این رنج ِتوست چرا سینه‌ی ِمرا تنگ می‌کند؟