eitaa logo
″رایحه″
619 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
622 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
بقیه رابطه هاشونو از خانوادشون پنهون میکنن... من دردامو😅💔
++(=
وقتی یادم میاد یه زمانی ساعت ها بدون وقفه با هم چت می‌کردیم..:)
من هنوزم سر تو بی جنبه‌ام..!
مرا تا جان بود جانان تو باشی زِ جان خوش‌تر چه باشد ؟ آن تو باشی"
من حسودم، خواستین به کسی جز من اهمیت بدین با من خداحافظی کنین.
بماند به یادگار🫀
قـَدیمی ها راست میگفتند ؛ که اگه بخوای عزیز ِبشی یا باید خیلی دور باشی یا تو گور باشی آدم‌ها این روزها بیشتر قـَبر شناسن تاقـَدر شناس .. تا وقتی زنده‌ای یه شاخه گل هم بهت نمیدن 🫱🏻‍
اگر این رنج ِتوست چرا سینه‌ی ِمرا تنگ می‌کند؟
آدما پر دردم کردن..
من با خودم قهرم...
″رایحه″
من با خودم قهرم...
به خودم اومدم از خودم رفتم:))