″رایحه″
دیزنی شهراسباب بازی های5 رو نمی سازه،داره کل خاطرات بچگی منو زنده میکنه
تا خرداد 1405 با اشتیاق منتظرشم
″رایحه″
تا خرداد 1405 با اشتیاق منتظرشم
منم بی اندازه منتظرم آذر بشه زوتوپیا دو بیاد