ولی به نظرم سخت ترین اتفاق دیدن مرگ عزیز ترین آدم زندگیته
اینجوریه که نه کاری از دست اون بر میاد که ازش عصبانی باشی و اونو مقصر بدونی
نه کاری از دست تو بر میاد که تلاشی بکنی
فقط غصه میخوری و قلبت بابتش میسوزه و از یادآوری هر خاطره سرت تیر میکشه:))💔
نمی دونم چطوری بگم اما دیدن کلیپ پخش شدن اذان تو نیویورک و شنیدن اسم مولا علی حس خیلی قشنگی داره...
داداشم میگه چرا من باید برم خواستگاری اونا بیان خواستگاری من😂
من حوصله ندارم واسه این کارا😂😂
ولی کشتن یه سری آدما تو قلبت مث این میمونه که خودتو نابود کنی...اینکه بفهمی تنها کسی که ازش توقع نداشتی بت ضربه بزنه تنها کسی بوده که اینکارو کرده بدتر از اونه😅💔