ولی کشتن یه سری آدما تو قلبت مث این میمونه که خودتو نابود کنی...اینکه بفهمی تنها کسی که ازش توقع نداشتی بت ضربه بزنه تنها کسی بوده که اینکارو کرده بدتر از اونه😅💔
یکی از دلایلی ک وقتی تو تابستون میدیدم یکی میگه کاش پاییز شه حرص میخوردم
این بود ک با خودم میگفتم ما همینجوریش دلمون گرفته، چرا باید آرزو کنیم فصلی باعث میشه دل آدم بیشتر بگیره زودتر برسه.