eitaa logo
″رایحه″
619 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
623 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
ولی کشتن یه سری آدما تو قلبت مث این میمونه که خودتو نابود کنی...اینکه بفهمی تنها کسی که ازش توقع نداشتی بت ضربه بزنه تنها کسی بوده که اینکارو کرده بدتر از اونه😅💔
++++
کاش یکیو داشتم سرمو بزارم رو شونش بغلم کنه براش حرف بزنم دوتایی گریه کنیم🙂💔
یاد آن حال خوبی که دگر نیست بخیر...
ولی آدما رو باید تو حال بدیا شناخت تو خوشیات که همه پیشتن🙂💔
++++
‌من متوجه شدم افسردگی فصلی دارم. همیشه تو بهار، تابستون، پاییز و زمستون افسرده‌ام.
مدافع حقوق حیوانات بودن اونجاش که مرغو میپزن میدن سگ بخوره...
خوبما ولی کنار ناخونای دستم زخمه...
یکی از دلایلی ک وقتی تو تابستون میدیدم یکی میگه کاش پاییز شه حرص میخوردم این بود ک با خودم میگفتم ما همینجوریش دلمون گرفته، چرا باید آرزو کنیم فصلی باعث میشه دل آدم بیشتر بگیره زودتر برسه.
تنها آدمیم که میتونم بیشتر از ۶ساعت بی وقفه گریه کنم و بعد بیخیال همه چی شم:))
کبوتر با کبوتر، توام با هرکی که بهت پیشنهاد بده..