eitaa logo
″رایحه″
619 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
623 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
++++
کاش یکیو داشتم سرمو بزارم رو شونش بغلم کنه براش حرف بزنم دوتایی گریه کنیم🙂💔
یاد آن حال خوبی که دگر نیست بخیر...
ولی آدما رو باید تو حال بدیا شناخت تو خوشیات که همه پیشتن🙂💔
++++
‌من متوجه شدم افسردگی فصلی دارم. همیشه تو بهار، تابستون، پاییز و زمستون افسرده‌ام.
مدافع حقوق حیوانات بودن اونجاش که مرغو میپزن میدن سگ بخوره...
خوبما ولی کنار ناخونای دستم زخمه...
یکی از دلایلی ک وقتی تو تابستون میدیدم یکی میگه کاش پاییز شه حرص میخوردم این بود ک با خودم میگفتم ما همینجوریش دلمون گرفته، چرا باید آرزو کنیم فصلی باعث میشه دل آدم بیشتر بگیره زودتر برسه.
تنها آدمیم که میتونم بیشتر از ۶ساعت بی وقفه گریه کنم و بعد بیخیال همه چی شم:))
کبوتر با کبوتر، توام با هرکی که بهت پیشنهاد بده..
عشق عمش🥺💔🫂