″رایحه″
@MNfMFAFZ
619
دنبالکننده
1.5هزار
عکس
623
ویدیو
5
فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس:
https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563
کانال ناشناس:
https://eitaa.com/nashenas_rayehe
کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
پیوستن
″رایحه″
619 دنبالکننده
دانلود
″رایحه″
++++
″رایحه″
کاش یکیو داشتم سرمو بزارم رو شونش بغلم کنه براش حرف بزنم دوتایی گریه کنیم🙂💔
″رایحه″
یاد آن حال خوبی که دگر نیست بخیر...
″رایحه″
ولی آدما رو باید تو حال بدیا شناخت تو خوشیات که همه پیشتن🙂💔
″رایحه″
++++
″رایحه″
من متوجه شدم افسردگی فصلی دارم. همیشه تو بهار، تابستون، پاییز و زمستون افسردهام.
″رایحه″
مدافع حقوق حیوانات بودن اونجاش که مرغو میپزن میدن سگ بخوره...
″رایحه″
خوبما ولی کنار ناخونای دستم زخمه...
″رایحه″
یکی از دلایلی ک وقتی تو تابستون میدیدم یکی میگه کاش پاییز شه حرص میخوردم این بود ک با خودم میگفتم ما همینجوریش دلمون گرفته، چرا باید آرزو کنیم فصلی باعث میشه دل آدم بیشتر بگیره زودتر برسه.
″رایحه″
تنها آدمیم که میتونم بیشتر از ۶ساعت بی وقفه گریه کنم و بعد بیخیال همه چی شم:))
″رایحه″
کبوتر با کبوتر، توام با هرکی که بهت پیشنهاد بده..
″رایحه″
عشق عمش🥺💔🫂
مطالب بعدی