توزندگیآدماهمیشهنقشاون
مدادسیاههروداشتم..
هروقتاتودخرابیاگممیشد..
میومدنسمتم🚶🏻♀️💔
آره منxnxxام درست،خیال پردازم درست...ولی اینکه خیالپردازی باعث میشه لحظه ی مرگم تو جاهای مختلف و ژانرای مختلف(اکشن،احساسی و درام،جنایی و...)تو ذهنم بچرخه عند بی فانوسیه:))