آره منxnxxام درست،خیال پردازم درست...ولی اینکه خیالپردازی باعث میشه لحظه ی مرگم تو جاهای مختلف و ژانرای مختلف(اکشن،احساسی و درام،جنایی و...)تو ذهنم بچرخه عند بی فانوسیه:))
جدیدا خیلی میخوابم،همیشه شلختم،احساس پوچی میکنم،سعی نمیکنم کسی رو از خودم راضی نگه دارم،احساساتم تو وجودم کشته شده و...زندگیم عالیه در کل😅💔
″رایحه″
اینکه دیگه برونگرا نیستم داره اذیتم میکنه:))
بدیش اینجاس ک چه برونگرا باشم چه درونگرا باز اذیت میشم...